Wednesday, June 13, 2012

Wat nieuwtjes en uitdaging

Voor diegenen die zich afvragen wanneer Simply Vintage nr. 3 komt: volgende week in huis. Je kunt er natuurlijk een reserveren (zolang de voorraad strekt). Ik ben benieuwd naar de inhoud deze keer....

Verder zijn de stoffen nog weer aantrekkelijker geprijsd....en maak je een rol leeg dan krijg je extra korting. Je betaalt dan nog maar een tientje per meter. Voor de kerststoffen zelfs nog minder.







Dit is het nieuwe logo voor de Quilterij. Een traditioneel blok (gevonden in een Nederlandse antieke quilt) in eigentijdse kleurtjes.
Het patroon heeft vorig jaar in Quiltnieuws gestaan, maar je kunt deze quilt ook als workshop verwachten


En belangrijk:
Een goede traditie elk jaar in de zomer is de Uitdaging. Zelf had ik er geen seconde nog aangedacht...maar gelukkig zijn er altijd mensen die al plannen hebben.

Stuur voor 21 juni een mailtje met daarop de patchwork/quiltuitdaging voor deze zomer.
Op 18 augustus hou ik dan OPEN HUIS en wil ik graag de resultaten zien....

Als voorbeeld:
Mijn uitdaging voor deze zomer is bij zijn met de volgende lopende projecten:
- BOM Flowers in my garden
- Mysterie Carrousel (groot en klein)
- Huisjes
- Nieuwsgierig Aagje (mysterie Quiltnieuws)
- Quilts af boek My Secret Garden
De stand van zaken nu: Ik loop met alles minstens een maand/deel achter....en de quilts zijn allemaal nog in top/sandwich stadium

Je bepaalt dus helemaal zelf de omvang van de uitdaging...het kan ook het biesje zijn van een quilt die al drie jaar ligt te wachten, of zes blokken van een nieuwe quilt....

En natuurlijk ligt er een presentje klaar voor diegenen die een mailtje sturen en hun werken komen laten zien.

Stuur het mailtje naar: Françoise. Ik ben heel benieuwd!

Veel quiltplezier,
Françoise

2 comments:

  1. Mooi logoblok! behalve de kleur....hahahaha!!!

    ReplyDelete
  2. Het klinkt allemaal spannend! Ik hoop dat je het nog overziet en er plezier in hebt?

    ReplyDelete