Wednesday, November 27, 2013

Haken of breien?

Net zoals vorig jaar ga ik weer meedoen aan de adventskalendershawl (zie de link links op mijn blog).
Dit jaar ga ik voor de hele shawl, ik kan bijna niet wachten tot zondag, ik heb er zin in.
De 4 bollen sokkenwol liggen klaar, niet helemaal effen, dus ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik zal proberen om een vertaling op mijn blog te zetten, maar weet niet of ik het elke dag kan bij houden (zie blog van gisteren). De komende weken druk met de opera in Den Bosch)

 
Haken doe ik zo af en toe. Haaknaalden in overvloed, maar nr. 3 is steeds een raadsel. Ik weet zeker dat ik laatst een nieuwe heb gekocht...maar deze is dus onvindbaar. Een heleboel andere nummers dubbel, maar deze dus niet.

Ik heb dus maar even een paar nieuwe gekocht en een mooi blikje er bij gepakt om ze nu eens goed in op te bergen.
 
Maar nu eerst quilten aan de mysterie, deel 2 komt er aan!
 
Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Oh maar nu vind je de oude ook weer. Het is altijd zo als je nieuwe hebt gekocht liggen ze ineens gewoon ergens in het zicht.
    Groetjes Marguerite

    ReplyDelete