Sunday, July 6, 2014

Resultaten van De hof van Adriana deel 8

 Heel veel mooie blokken kwamen er donderdag en vrijdag weer tevoorschijn.
Je zou er zo een quilt van willen maken.



De grote patchwork blokken liggen hier best gezellig bij elkaar...maar zo komen ze natuurlijk niet, want iedereen maakt er hier maar eentje van.

Ook de kleinere blokjes zijn er in vele kleuren....

 

Soms met een donkere achtergrond...




Of groen met stripjes (als ik naar buiten kijk, zie ik ook groen met stipjes, de madeliefjes doen hun best in het gras)



Er zijn ook een paar applicatieblokken te bewonderen

 
Haken? Ja, door quiltsters wordt ook gehaakt...en als je dan achterloopt met de mysterie...dan neem je gewoon je haakwerk mee.


En naast het patchwork van de mysterie kwam ook de love entwined van Riekie uit de tas. Ze moet deze van ons elke keer meenemen, want wat is dat een bijzonder project.... heel veel stukjes op een klein stukje ondergrond en wat veel diversiteit in de patronen. Ik ga ze toch nog eens beter bestuderen voor inspiratie.

Nu wordt het tijd om weer achter de naaimachine te gaan zitten, het schoot gisteren niet echt op...ik weet niet waarom...maar wel een blokje af voor mijn Dear Friends, hier morgen meer over.

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment