Wednesday, October 1, 2014

Mysterie bijeenkomst

Nog een week dan is de onthulling van de mysterie. Ik hoop dat ik hem voor die tijd ook geregen heb. Ik zal nog eens even een achterkant maken en morgen de vulling ophalen bij de post. Ik hem een voor mij onbekende vulling uitgekozen...hier zal ik later nog meer over vertellen: hoe kies je eigenlijk een vulling?


Een van de applicatieblokken van de mysterie.
Dus voor de deelnemers: ik zie jullie volgende week...dan komt ook de laatste post.

En waarom was het ook alweer volgende week en niet deze week?
Bij het maken van de planning in november vorig jaar heb ik er rekening mee gehouden dat er de komende dagen de Handwerkbeurs is in Rijswijk, het zusje/broertje van de beurs in Zwolle.
Zelf ga ik er niet heen, de tijd ontbreekt: er moet tenslotte gesandwiched worden!

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment