Thursday, November 27, 2014

Natalie in plaats van Rosalie

Natuurlijk ging ik mijn patronen gisteren even opzoeken. Had ik ze toch zomaar binnen 1 minuut...
Maar wel een andere ontwerpster dan is dacht. Niet Rosalie Quinlan, maar Natalie Lymer van Cinderberrystitches. 
Het patroon: Snowballs

Ik heb alle borduurpatronen getekend en een heel klein stukje geborduurd. Ik kan natuurlijk in de adventtijd elke dag één van de kleine rondjes borduren, die zijn echt maar een paar centimeter hoog.

In hetzelfde doosje zit materiaal voor dit patroon:
Zo schattig...en tot mijn aangename verrassing is al het borduurwerk al klaar.
Kan dus eigenlijk op mijn lijstje 'bijna af'. Ik was dit werk helemaal vergeten.
Soms doe je dus nog leuke ontdekkingen laat op de avond.
Ik ga nog eens even op het blog van Natalie kijken, er is inmiddels alweer heel wat bijgekomen.

Veel quiltplezier,
Françoise

3 comments:

  1. Wat een verrassing, zo laat op de avond. Leuke werkjes!

    ReplyDelete
  2. Ik denk dat ik straks ook even ga neuzen, wat een schattige patroontjes..
    groetjes
    Wietske

    ReplyDelete
  3. Wat een frisse en sprankelende kleuren. Krijg ook weer helemaal zin. Fijn weekend,
    Anita

    ReplyDelete