Wednesday, May 6, 2015

Gezocht SQL-server-developer


Dit keer een bericht dat niets met draadjes/lapjes breien, haken en borduren te maken heeft.
Het heeft ook niets met quilten te maken.

SQL is niet een of andere afkorting voor een quilt die nog niet af is of nog moet beginnen.
Alhoewel...ik ga toch eens nadenken of er iets te verzinnen valt?
Sweet Quilt Lover
Square Quilting Lines
....

Goed niets met quilten dus, het heeft te maken met werk...
Ja, dat doe ik ook. Eigenlijk schrijf ik daar nooit over: mijn blog gaat vooral over kleur en handwerken. Mijn werk bij een IT bedrijf is van een andere orde. Alhoewel een handleiding voor de gebruikers van een website schrijven vergelijkbaar is met een patroon voor een quilt.
Alles moet kloppen en duidelijk zijn.

Maar goed, we zijn dus op zoek naar een collega.
Misschien ken je iemand in je omgeving die in dit profiel past?
Geef dit bericht dan door.


Voor technische vragen moet je niet bij mij zijn...zo ver reikt mijn kennis niet, maar wat ik wel weet is dat het een fijn bedrijf is om te werken.

Als je een mooie tekst hebt voor SQL, dan hou ik me aanbevolen.

groet,
Françoise

1 comment:

  1. Die q en die l die willen wel maar die s......

    vriendelijke groet,
    Anita

    ReplyDelete