Sunday, July 5, 2015

Wat doe je in juli?

Aan het begin van de week kocht ik de Flow vakantiebox. Alvast een beetje gespiekt en genoten.
Alles er weer in gedaan om op een later moment nogmaals te genieten.

Het is bijna zomervakantie en dat betekent dat het tijd is om na te denken over de Herfstmarkt op school bij Mr. X. Druk met zoeken van ideeën op Pinterest. Als je daar rondkijkt, wil je nog meer tijd om allerlei leuke dingen te maken. Heel gevaarlijk, maar ook een fantastische bron van ideeën.

Wat dacht je van zo's racewagen? Wasknijper, pijpenragers, 4 knopen en wat tape. 

Vrijdagavond laat stond deel 2 van Circles of the Sun online en begon ik nog even.
Zaterdagmiddag afgemaakt, buiten was het toch te warm. Aan het eind van de dag kwamen we pas in actie: de Efteling is op zaterdagavond tot middernacht open en er is dan heel veel extra vertier met zang, dans en theater: het Negen Pleinen Festijn.
De hele avond lekker in een t-shirt, zo'n echte zwoele zomernacht.
Je zou bijna denken dat we vakantie hebben.

De Tour de France mogen we natuurlijk ook niet vergeten. Tablet buiten op tafel om de koers te volgen...aangezien dat wel even gaat duren wordt er ondertussen gewerkt aan een afscheidscadeau voor een juf op school.
In Zeeland is het echt noodweer, dat is het hier nog niet, maar inmiddels zit ik wel binnen, omdat buiten alles wegwaait.
En mijn laptop heb ik maar eens even op een paar blokjes gezet, zodat de warmte wat beter weg kan.

Met deze warmte zijn projecten in kleine deeltjes het beste! Geen grote quilt op schoot om eens lekker te quilten, maar iets met kleine stukjes...Ik heb nog een bak met restjes en een ongebruikte stempel. Die wil ik nog steeds eens uitproberen. Misschien moet ik aan een nieuw project beginnen?

Veel quiltplezier,
Françoise

2 comments:

  1. Leuk, he, die vakantiebox van Flow. Ik heb hetzelfde gedaan als jij: alles eruit, bekijken, teruggedaan - nog even uitstellen de pret....
    Ik heb ook de Paperloversuitgaves, daar kun je altijd in terecht voor mooie stickers en papiertjes. Wat een grappige ideetjes van Pinterest, alleen al dat locomotiefje...
    Succes met je Circles, lekker vrolijk!

    ReplyDelete
  2. Hoi hoi Françoise, wat leuk die beschilderde steentjes en het raceautootje. Echt iets om met de kinderen te maken gezien het weer. Super fleurig dat haakproject. Laten we hopen dat augustus ons wat mooier weer brengt. Vriendelijke groet, Anita

    ReplyDelete