Sunday, January 17, 2016

Voorjaar

Op mijn werktafel is het voorjaar. De afgelopen dagen heb ik Pinterest afgestruind om inspiratie op te doen voor een voorjaarswerkje. Er mag weer een pagina gevuld worden van Seizoener. (www.seizoener.nl). Voor ons schoolkatern ben ik actief op diverse fronten en een daarvan is de creatieve pagina. Deze keer iets met vilt, draadjes en kralen. Mogelijke onderwerpen: kuikens en eieren!

Het licht was even goed genoeg voor een paar foto's. Nu lekker aan de slag.


Ook zag ik op Facebook alweer een leuk project langskomen. Daar waar ik de 365 days challenge aan me voorbij laat gaan (dat gaat echt niet werken), lijkt me de volgende uitdaging wel weer leuk.
Kijk maar eens op www.thesplendidsampler.com
Zijn er meer mensen die mee gaan doen?

Fijne zondag,
Françoise


No comments:

Post a Comment