Thursday, October 20, 2016

Stofjes op internet

In aanloop naar mijn maandelijkse quiltbee, krijgt mijn quilt in wording (en in ontwerp) altijd weer wat aandacht. Dan kruip ik weer eens achter de computer om wat aan de tekening te doen en het is altijd fijn als je dan opeens de technische oplossing vindt.
Eerder mee gestopt omdat ik er niet uit kwam, nu zo geregeld.

En wat is er leuker dan het ontwerp met favoriete stofjes in te kleuren?
Dus ging ik nog even internet op om weer eens te kijken bij de Pam Kitty stoffen (er zit er eentje in de quilt en die wilde ik er graag ook op de tekening in).

Dus op naar  http://lakehousedrygoods.com/index.php en weer even rond geneusd.

En o wat zijn er toch veel leuke stofjes.
Hieronder een zomaar een paar stofjes waar mijn oog op is gevallen en die vallen in het thema: LEKKER.



 


Ik hoop dat ik kan slapen van al dit lekkers...
Er waren nog veel meer leuke stofjes om te smullen.

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment