Sunday, November 13, 2016

Doelen en blokjes

Doelen stellen en hardop uitspreken (niet in een lege kamer, maar met publiek) helpt altijd om deze doelen ook te bereiken. De ander hoeft je niet te helpen herinneren, maar het helpt gewoon.

Dus toen ik het gisteren met mijn vriendinnen had over al die leuke projecten en dat haakproject dat er aan komt...bracht ik ook ter sprake dat ik mezelf doelen ga stellen voordat ik er aan mag beginnen.


Tijd dus om de doelen te concretiseren, eerst goed over nagedacht natuurlijk.
Vereiste is wel dat het haalbaar is, maar tegelijkertijd een uitdaging. Hier komen ze:

  • Quilten: Bon Appetit af tot en met deel 5.
  • Breien: Blauwe vest af.
  • Quilten: Mysterie van Paleis het Loo, helemaal bij.
  • Breien: Latvian sampler: bijblijven.
  • Quilten: The Splendid Sampler: alle grote blokken en 70 kleintjes af.
Huidige stand van zaken:
  • Bon Appetit: halverwege deel 4
  • Vest: Nog 10 cm te breien van de pas.
  • Mysterie: Loop 2 delen achter
  • Latvian Sampler: ben bij
  • The Splendid Sampler: 6 grote blokken en 18 kleintje maken. Dan heb ik de achterstand nog niet helemaal weggewerkt, maar wel ingelopen.
Oeps, misschien tot wel wat ambitieus? Maakt niet uit, ik ga er voor. De enige consequentie is dat ik niet mag beginnen met het Tunisian Adventure.
En wat staat er nu op het programma: stofwolken verwijderen en de administratie bijwerken.

Fijne dag verder.
Françoise

 ps. de blokjes zijn van The Splendid Sampler, maar tellen niet mee...

No comments:

Post a Comment