Wednesday, June 20, 2012

Verwennerij en moois

Al meer dan twee jaar zijn we met een clubje bezig om Sylvia's Bridal Sampler te maken (ik niet...ik zorg voor de inspiratie en koffie...) Nog maar een paar maanden te gaan en dan zijn alle blokken klaar.

Ik kreeg twee bossen bloemen van klanten, zo lief. Ik voel me verwend en geniet nu thuis van deze prachtige bloemen. Pioenrozen zijn zo mooi en altijd maar kort te krijgen. Ik heb ze ook in een klein vaasje in de keuken staan...want hier heb ik nieuwe rolgordijnen en indeling (waarom hebben we dat niet 10 jaar eerder gedaan..zoveel ruimte opeens) Ook heeft alles een goede beurt gekregen...dat was heel hard nodig (ahum), hoe vaak trek je nou de koelkast en het fornuis van hun plaats? Ik niet zo heel vaak....

Het halletje van ons huis kon ook wel een opknapbeurtje gebruiken...zoonlief hanteert hier de verfkwast...alleen de puntjes van de kwast in de verf, zodat je niet knoeit. Na 10 minuten had hij het wel gezien en ging lekker buiten spelen.

Tijd om te naaien is op dit moment schaars....jammer...maar mijn tijd komt wel weer....

Veel quiltplezier,
Françoise

ps. Simply vintage nr. 3 is binnen. Wil je hem bestellen? Stuur dan even een mailtje naar info@quilterij.nl dan stuur ik de gegevens voor betalen etc.

No comments:

Post a Comment