Thursday, May 21, 2015

Dear Rosemarijn,

Dank je wel voor de lapjes, ze komen zeker van pas.
Op diverse plekken heb ik je de afgelopen jaren ontmoet: lessen in Putten en workshops elders.
Fijn dat je de lessen als inspirerend en enthousiast ervaart. Dat komt natuurlijk ook door de leerlingen, waaronder jij, die er altijd op uit zijn om er een gezellige dag van te maken en ook nog wat te leren. Zo werkt het beide kanten op.

De naam Rosemarijn is voor mij met het verleden verbonden. Een van mijn lievelingspoppen heette Roosmarijn. Ik heb haar niet meer in mijn bezit, ze heeft op een gegeven moment een goed thuis gevonden bij een meisje in Hongarije, maar altijd als ik de naam hoor moet ik even aan haar denken.
Niet dat iemand op haar lijkt, alleen de naam is al genoeg. Een blijde jeugdherinnering.

Wie weet komen we elkaar nog weer eens tegen. Workshop in Putten of zo?

Acht lapjes bij elkaar in het midden, blijft altijd een uitdaging: of het nu met de hand is of met de machine! Op naar het volgende blokje.

Veel quiltplezier,
Françoise


No comments:

Post a Comment