Sunday, April 26, 2015

Dear Elsbet,

In deze eerste punt voor de rand zitten de stofjes die ik van je kreeg. Restjes van een van jouw projecten. Inmiddels ben je ook al aardig wat jaartjes aan het quilten en heb je vele hindernissen overwonnen. Keuzes maken is niet altijd makkelijk met de lapjes...wat zal ik doen? Hoe zal het er uit zien, maar uiteindelijk kom je er uit en werk je nauwkeurig en precies aan het werk.
Een beetje lef op zijn tijd kan geen kwaad, maar dat gaat je best goed af.

Regelmatig zit je bij mij aan tafel, ook voor mij een goede stimulans om met de lapjes bezig te zijn.
Dit blok is een eerste blok van de rand. Natuurlijk is de tijd om de rand er aan te zetten nog heel ver weg, maar leuk om mee bezig te zijn en alvast wat driehoeken aan elkaar te zetten.
Zo gaat het er dan straks uitzien....maar dan met heel, heel, veel blokjes meer!

Veel quiltplezier,
Françoise


4 comments:

  1. Piep oh die wordt zo schitterend
    Knuf

    ReplyDelete
  2. Dat wordt een erg leuk vervolg. Zie ik het goed dat de Love entwined en Dear Jane je inspireren bij deze rand.

    ReplyDelete
  3. Ha! Goed om te lezen dat er nog heel veel blokjes tussen de rand en het midden komen, want dan hebben wij nog veel moois om naar uit te kijken. Wat een prachtig puntje ook weer.
    Vriendelijke groet, Anita

    ReplyDelete