Sunday, June 7, 2015

Dear Saskia,

Voor het blokje met hele kleine stukjes, had ik stofjes nodig met een klein printje. En die vond ik in de envelop die ik van jou heb gekregen. Ze waren perfect voor dit blokje met in het midden hele kleine stukjes. Zo klein dat ik me even afvroeg of je daar niet beter gewoon één lapje voor kon nemen. Natuurlijk deed ik dat niet, dat is mijn eer te na, maar verleidelijk was het wel.

De weg van de minste weerstand noemen ze dat...
Nou daar gaan we niet voor! Niet met de lapjes en niet in het leven.
Zo hebben we allemaal onze minder 'perfecte' kanten en is het gras bij de ander groener.
Jammer dat je niet wat van elkaar kunt overnemen: dan had ik allang wat van jouw poetslust overgenomen, daar zou mijn huishouden best bij gebaat zijn (nee, het is hier nog echt geen beestenbende, maar iets meer poetslust/discipline zou ik best willen hebben).
Natuurlijk doe ik ook jou daar een plezier mee, want dan houd jij meer hobbytijd over.
En zo zouden we daar allebei veel plezier van hebben.

Maar ja, zo werkt het helaas niet en zal ik toch zelf af en toe wat poetsprioriteiten moeten stellen...

 Eigenlijk viel het me erg mee, dit blokje. Het was zo maar opeens af!
Veel quiltplezier en nog een fijne zondag.

Françoise

2 comments:

  1. Het is een prachtig blokje geworden!

    ReplyDelete
  2. Hoi Françoise wat leuk dat je mijn stofjes hebt gebruikt. Het is een mooi blokje geworden. Ik voel nu weer hoe jammer het is dat ik zo onrustig ben en niet bij 1 hobby kan.blijven dat zou nl. heel fijn zijn en veel rust geven. En mijn poetsdrift probeer ik onder controle te houden zodat er meer tijd over blijft voor hobby's. Groetjes en bedankt.

    ReplyDelete