Wednesday, October 7, 2015

Dear Sunbonnet Sue

De afbeelding van Sunbonnet Sue vind ik heerlijk. Ik word er steeds als een klein meisje zo blij van.
Het zal de poppenmoeder in mij wel zijn die spreekt. Het houdt je jong zullen we maar zeggen.
Ik heb veel boeken met haar als onderwerp, stofjes waar ze op staat en andere artikelen, samen in een doosje.
Natuurlijk mag ze ook niet ontbreken in mijn quilt. Een quilt met deze blokken (wel iets groter) is in wording, of beter gezegd: ligt ergens te wachten totdat hij weer aan de beurt is.
Langs de hoed een randje kant, net zoals Holly Hobby dat altijd had. Dat is echt jeugdsentiment.
En het is de hoogste tijd om weer eens een blokje aan mijn Dear Friends te naaien.

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Leuk dat er weer Dear Friendsblokjes voorbij komen.
    Vriendelijke groet, Anita

    ReplyDelete