Saturday, June 21, 2014

Dear Hilda

Dank je wel voor de lieve lapjes.
En natuurlijk het leuke kaartje erbij.
Zomaar kreeg ik post van Hilda, ik ken haar niet...maar zij zag en hoorde mij op de regiodag in Oisterwijk.
Dus misschien herken ik haar als ik haar zie (er waren totaal 150 dames op de regiodagen), je weet maar nooit.
En Hilda, als we elkaar ergens ontmoeten, kom je dan maar even melden.
Je hebt blokje nr. 5 in mijn Dear Friends quilt. De kleine printjes in de stofjes leenden zich uitstekend voor deze kleine nine-patch stukjes. Dit was even een makkelijk blokje tussendoor...
Geen malletjes nodig: nauwkeurig snijden en hup onder de machine!
En het blijft gewoon een mooi blokje in al zijn eenvoud.
Dit is een blokje dat ook in originele Dear Jane voorkomt.


Het kaartje is ook mooi in kleur!

Dank je wel en je lapjes komen zeker nog in een volgend blokje van pas...

Françoise


2 comments:

  1. Och, wat leuk om te zien hoe je de stof gebruikt hebt en wat zijn de blokjes mooi genaaid! Ik ben benieuwd hoe het geheel er uit komt te zien. We zien elkaar vast wel eens weer in levende lijve, maar tot dan kun je eventueel een kijkje nemen op m'n blog www.lapjesland.wordpress.com

    ReplyDelete