Wednesday, April 6, 2016

Achterop raken en toch ook weer niet

Vorige week vond ik een van de blokjes van The Splendid Sampler niet zo leuk en dacht ik: Dat blokje ga ik dus maar overslaan, ik zie wel aan het einde wat nodig is.
Het gevolg was dat ik uit de flow raakte en ook het volgende blokje ligt nog te wachten.
En ook het Aprilblok van The Secret Garden van Pat Sloan is nog niet gesneden...
Foei toch, voordat je het weet loop je een heel eind achter.

Maar....
omdat ik geen zin had in dat ene blokje pakte ik een blokje van mijn Dear Friends erbij, dat al maanden lag te wachten op zijn beurt. Echt veel geduld heeft dit blokje gehad.


Zijn geduld is beloond. Hij is af.
Dus met deze quilt ben ik een heel klein stukje opgeschoten.
Hetzelfde patroontje maakte ik ook voor de Dear Roses van de winkel uit Deventer, 100 rozen.
In die quilt 'zit' ik dus. Dat waren hele andere stoffen.

Dus wel wat gedaan op quiltgebied. En ja, nog wel meer, maar dat ga ik hier nog niet laten zien.
Dat houd ik nog binnenskamers.

Veel quiltplezier,
Françoise

3 comments:

  1. Hoi Françoise, komt dat blokje uit de Dear Jane? Ben net begonnen en heb blokje A-1 af.... De uitdaging is om alleen/zo veel mogelijk resten en een wit laken te gebruiken. Jane had ook niet de nieuwste stoffen immers. Vriendelijke groet, Anita

    ReplyDelete
  2. Anita, deze komt uit het boek.Blokje F5

    ReplyDelete
  3. Grappig mijn stofjes bij jou tegen te komen,gekocht in een ver land .Zijn goed terecht gekomen!
    Dianne

    ReplyDelete